Top

Klachten-geschillen

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

U kunt met klachten en geschillen ons een E-Mail sturen via ons contactformulier,

- Vermeld hierbij altijd uw naam en het bestelnummer.
- Wij zullen uw klacht behandelen binnen 14 dagen vanaf de datum dat wij deze beantwoorden.
- Klachten dienen zo spoedig mogelijk worden gemeld.
- Voor geschillen met onze webshop kunt u zich wenden tot het ODR Platform ( Online Disput Resolution ) dit platform is opgezet voor alle consumenten van webshops in de EU.

Neem contact met ons op
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.

Openingstijden klantenservice

Maandag 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00
Dinsdag 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00
Woensdag 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00
Donderdag 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00
Vrijdag 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten