Klachten-geschillen
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
U kunt met klachten en geschillen ons een E-Mail sturen via ons contactformulier,
- Vermeld hierbij altijd uw naam en het bestelnummer.
- Wij zullen uw klacht behandelen binnen 14 dagen vanaf de datum dat wij deze beantwoorden.
- Klachten dienen zo spoedig mogelijk worden gemeld.
- Voor geschillen met onze webshop kunt u zich wenden tot het ODR Platform ( Online Disput Resolution ) dit platform is opgezet voor alle consumenten van webshops in de EU.
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
Openingstijden klantenservice
Maandag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Dinsdag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Woensdag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Donderdag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Vrijdag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |